sobota, 5 stycznia 2008

kolejny projekt - wybór cms'a

Powstał pomysł na pewnego rodzaju serwis o oprogramowaniu - technikalia zacząłem od wyboru CMS'a. W związku z tym, że nie mam zbyt wielkiego doświadczenia na tym polu zacząłem poszukiwania, po których wyłowiłem: phpBB, XOOPS, Joomla.
- phpBB by Przemo - generalnie spełnia wszystkie wymagania, raczej lekki, trochę z nim pracowałem, niestety trochę wizualnie mi nie pasuje...
- XOOPS - jak narazie mój faworyt, jeżeli chodzi o ten konkretny projekt - chodzi szybko, w miarę łatwo się go konfiguruje, jeszcze tylko muszę wtyczkę do obsługi forum mu dołożyć.
- Joomla! - krowa jak dla mnie, chodzi wolniej niż 2 pozostałe, ciężko mi ją skonfigurować tak jakbym chciał, a z czym w phpBB i XOOPS nie było problemu. Plus taki, że bardzo ładnie się prezentuje;)

Wydaje mi się, że zostanę przy XOOPS - portalik portalem, nie mam zamiaru robić z niego jakiejś strony typowo "gazecianej".

Btw - przez moment nie zastanawiałem się, czy jakiś Wordpress nie wystarczy do tego, co chcę osiągnąć;)

Brak komentarzy: