poniedziałek, 28 stycznia 2008

qtrax - nowy p2p

Przeczytałem dzisiaj na jednym z blogów info o mającym niebawem nastąpić uruchomieniu nowego serwisu p2p. Rewolucyjnego podobno, bo muzyka ma być do ściągania/słuchania legalnie i za darmo - zarobki dla artystów będą generowane przez oglądanie reklam w aplikacji Qtrax...

Zobaczymy - więcej szczegółów w linku powyżej lub na qtrax.com.

Edit:
Swoją drogą na webowy.pl pisali 27.01, że "dzisiaj". Dzisiaj, tj. 28.01 na Qtrax jest info "beta download available at midnight ESP". No i nie wiem, czekać czy nie?:)

Edit:
No tak, poszukałem jeszcze conieco - chyba nie ma się co cieszyć - słusznie autor posta zauważa, że to niekoniecznie rewelacja. Dlaczego? DRM...
Nie posłucha się tej muzy na iPodach, na innych przenośnych odtwarzaczach pewnie też. No i jak życie znam to odtwarzać da się pewnie tylko w ich aplikacji, ewentualnie WMP.

Download... Może odcięli możliwość ściągania aplikacji, bo przestali wydalać z obsługą po otwarciu?...

Edit:
Dobra, napaliłem się chyba niepotrzebnie... Zachwyciłem się dopóki nie poznałem szczegółów... A w tych jak zawsze "diabeł tkwi"...

Brak komentarzy: