sobota, 5 stycznia 2008

webcalendar - update

Pisałem niedawno o Webcalendar. Czas na małe podsumowanie.

Narzędzie okazało się być bardzo fajne, dużo możliwości, grupowe terminy i inne funkcje... Ale mimo wszystko przegrało z komórką. Być może mam za mało rzeczy do pamiętania - już dawno porzuciłem papierowe terminarze, bo jak coś większego miałem do pamiętania - wysyłałem sobie listę "todo" mailem. Myślałem, że Webcalendar mi to zastąpi - myliłem się.
Jednak nie jest mi aż tak potrzebny, komórka w zupełności wystarczaja, a jeżeli mam więcej do zapamiętania, to email (przez gsm też mogę sprawdzić pocztę).

Niemniej jednak uważam, że Webcalendar jest ciekawym narzędziem. Zastanawiam się, co o nim sądzą ludzie, którzy mają dużo do pamiętania, organizują coś w grupach itp.?

Brak komentarzy: