piątek, 25 stycznia 2008

pub888: reloaded

W końcu udało mi się znaleźć więcej czasu (w trybie wyspany-odprężony), żeby przysiąść porządnie do przeniesienia jak należy PUB888.

Największy problem sprawiło mi kodowanie polskich znaków, ale uparłem się.

Garść porad (pub stoi na phpBB by Przemo):
- Google ;)
- Gżegżółka - z moich doświadczeń wynika, że myli się przy rozpoznawaniu stron kodowych zrzutów SQL (konwertowałem np. na latin2 i później jak to rozpoznawałem, to widziała win-1250...)
- edycję (zmiana nazwy bazy, serwera i takie tam) przeprowadziłem na zrzucie SQL w kED - pozwala on na zmianę strony kodowej przy zapisywaniu pliku
- odpowiednie ustawienia kodowania w phpMyAdmin przy imporcie (ręcznie odtwarzałem forum, bo miałem tylko zrzut SQL)
- pomoc na forum Przemo - zwłaszcza część dotycząca edycji plików mysql40.php/mysql.php
- na w/w forum tematy o przenoszeniu forum (dot. pliku config.php itp.)

Zamotane, ale tak to wyglądało:)

Brak komentarzy: