niedziela, 6 stycznia 2008

nowe cms

Niecałe dwie doby temu pisałem o wyborze CMS na stronkę mojego nowego projektu - padło oczywiście na XOOPS. Postawiłem już "produkcyjnie", skonfigurowałem, doszedł drugi admin i portalik czeka na uzupełnianie treścią...

Aż tu nagle wieczorem na IRC wdaję się w rozmowę z pewnym człowiekiem, który zasypuje mnie różnymi CMS. Dwa najciekawsze jego zdaniem, to:
- MODx - całkiem zgrabnie wygląda, panel-demo jest tutaj
- Alfresco - kilka screenów z zarządzania nim tutaj

Naprawdę ciekawie się prezentują. Na nowy projekt już i tak chyba zostawię XOOPSa, bo mi się spodobał i ma to czego potrzebowałem, ale w najbliższym czasie dokładniej obadam dwa powyższe. Myślę, że są naprawdę warte bliższego poznania:)

Więcej różnych - choć np Alfresco tam nie ma - jest na OpenSourceCMS - w większości przypadków opisywane CMS są tam poinstalowane i można pooglądać - łącznie z panelami administracyjnymi:)

Brak komentarzy: